Datorkrasch😝

TĂ€nk vad beroende man Ă€r av sin dator...nu jobbar jag ju en del hemifrĂ„n sĂ„ man blir liksom helt strandad. Inga mail kan jag heller skicka sĂ„ ni som vĂ€ntar pĂ„ svar..hĂ„ll ut! Förhoppningsvis ska jag snart fĂ„ ordning pĂ„ allting igen😊. Tar nu "paddan" till hjĂ€lp och meddelar i alla fall den nyheten att Peggy(Sheldon Tiger Lily) nu Ă€r parad med en mycket spĂ€nnande skuggad sobel herre som dessutom Ă€r mycket högt meriterad. SĂ„ blir det smĂ„tt kan det bli bĂ„de sobel och trefĂ€rgade valpar. SpĂ€nnande vĂ€rre...Vi hĂ„ller tummar och tĂ„r😉att det blir smĂ„valpar till början av april. Kommer snart mer information nĂ€r jag fĂ„tt min stationĂ€ra dator att fungera igen.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback